spikmatta?

God morgon på er. Sov ju hos oliver i natt och nu när han skulle jobba imorse åkte jag hem. Jag va sååå sjukt trött så jag gick och la mig igen. Så jag har precis vaknat och klockan är halv tre. Hade såna sjuka drömma jag hade glömt att packa, missade flyget ja ni vet sånt! Så jag vaknade och ska snart börja packa så allt är fixat!

När jag kom upp ur min varma sköna säng ser jag pappa ligget på en spikmatta, wtf?! Trode inte han gick på sånt tvshop men tyligen. Jag fattar inte vitsen med den , gör ni?

Nu står frukost högst på listan sen blir det fotboll AIK - IFK Göteborg efter det hämtar mamma mig och då ska jag hem där och äta middag. Sen kör mamma mig till farmor. Där ska jag sova i natt så hon kan köra mig till sturup imorogn! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0