en kul eftermiddag

Hej.
hela morgonen har jag tvingat laura och amanda att sitta och lyssna på politik, haha. Synd om dem. Men jag tyckte det verka intressant laura sa till mig :

- Du behöver ju inte ens vara här, det är ju vår lektion och vi vill inte ens vara här.

Men jag tyckte det var kul! När vi diskuterade i grupper tyckte en av polikerna att jag verka intressant och sa att hon ville prata mer med mig. Sen efter diskutionerna var det dags och lyssna igen, och då gav hon mig micken och sa att jag skulle säga vad jag tyckte. Men jag blev helt paff och ville inte säga något.

Men hon fick mitt nr, och förmodligen ska jag med på en ambasadör- weeken och bli cotchad till att bli en bra ledare. Något jag tycker ska bli kul.

Nu har jag NK kvar sen träning efter skolan. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0