fest i örja

Så blev ju lite partii igår. Åker ju på måndag så var tvungen att parta lite! Hehe kanske inte rätt ställe att festa på bara massa skabb som var där ! usch.. men träffade Matilda och nea och även Anna som jag inte har sett på jääätte länge!

När polisen kom och stängde festen gick jag och min bella med jakob sebbe och oskar till statiol. HAHA vi hade så jävla ont i fötterna av att ha dansat i typ två timmar i 15 cm klack. AJJ! Tur att killarna är så positiva till klackaskor ! heheh. Här är lite bilder btw, ska göra v mig nu och sen är det kalas hos min älsklings farmor!










Kommentarer
Postat av: Alfred Nyberg

Fyfan vad jag är snygg.

2009-11-02 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0