här är lite bloggar som jag följer

Kissies - Hon skriver en väldigt proviserande och alla varkar hata henne. Det jag inte fattar är varför folk läser hennes blogg. Jag löser den för att eh.. jag vet inte.. Ni hittar hennes blogg här i alla falla.

Desiree - Fattar verkligen inte varför jag läser hennes blogg! Hon är kanske 15, ja fråga mig inte.. här är hennes blogg.

Amir - Han har sveriges största gayblogg, hans blogg är faktsikt intressant att läsa eftersom han precis har flyttat hemifrån och så. Hans blogg har ni här
 
Isabella Lövengrip - Alla vet väl vem blondinbella är? Hon är nog den som har den mest inspererade bloggen. Lite tråkigt dock att h on beter sig som en 30 åring när hon är 18. Her is her blogg

Paow - läser inte hennes blogg så mycket, det var mer när hon bråka med desiree. Hennes blogg

Stina-Lee - Hon har världens sötaste blogg, och hon har små söta hundar och så har hon precis fått en bebis. Gillar hennes blogg jäääätte mycket!

Foki - Har en liten anurlunda blogg läser inte den så mycket iheller. Händer ibland. Här är den.

Rahlenfeldt - läser hans blogg för han är pinsam och rolig

Haha vist är jag ett litet bloggfrek?!
För att ni lättare ska hålla koll på alla bråk i bloggvärlden så finns det en blogg för det också ;) bra va!
Den heter falsksanning.blogg.se. Så nu kan ni hålla koll på alla bloggar precis som jag!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0