jag och mamma har övningskört

Hej på er!
Ja det är faktiskt sant jag och mamma har gett oss ut i trafiken så se upp nu alla! Haha, mamma sa att jag va duktig fast jag såg på henne att hon va liiiite nervös men ärligt var jag grym på att köra. Ägde hela pakeringen jag körde på, I am The Best. Lovisa (lillasyster) sa till mig att jag inte var någon mamma eller pappa så jag fick inte köra HAHAHHA.

Imorgon ska jag ha utecklingssamtal får se hur det går.. Om det går bra så ska jag få ett par skor av mamma på Nelly =) woho Eller hur hoppas ni att det kommer gå bra för mig?
Bäst för er i alla fall. Och föresten välkommna alla nya läsare till mig blogg!
bara att läsa och komentera!
Pusssis


(Så se upp!)


Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Troligtvis så lägger jag upp 3 datum per vecka om det inte öser massa läxor då x) Kul att du vill ha en design gjord av mig!



Allt bra med dig btw? :)



Många kramar Therése

2009-10-19 @ 22:52:46
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du...skulle jag kunna få dina körtider? Så jag kan ta mig ur stan i tid...:).../ Dennis

2009-10-19 @ 23:08:41
Postat av: emelie

SVAR: nej tyvärr dennis vill köra på dig =)

2009-10-19 @ 23:26:30
URL: http://youarenotme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0