lillsyrran raggar på min älskling

Det är jobbigt när ens vänner börjar ragga på ens pojkvän. Men liksom när min 4 åriga lillasyster får upp ögonen för min älskling blir jag arg! När jag var uppe och fixa någoting och sen kommer ner sitter hon tätt intill honom i soffan. När jag säger "där satt jag" berättar hon att jag kan sätta mig brevid henne
 ( där kuddarna på bilden ligger) Jävla lillaskit unge ! hehe.

Idag har jag och mamma och Oliver övningskört. Asså det är lite klurigt det där med dragläge. Jag körde dåligt i början fick motorstop, råka sätta igång vindrutetorkarna och som pricket över i:et lutade jag mig fram mott ratten och tuta. Oliver som satt i baksätet kunde inte hålla sig, han och mamma skratta jätte mycket. Så synd om mig, jag håller ju på att lära mig helt enkelt! Just det, idag körde jag faktiskt på en riktig väg ( industriområde) körde till och med i trean. WOHOOO


lillasyster och pojkvänn


Kommentarer
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

sv: ja det funkar likadant som gratisbio :)

2009-10-21 @ 21:52:57
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Mimi ♥

Heejhej! :)

Allt bra med dig idag? =)

2009-10-21 @ 22:35:59
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0