ni lämnar inte mig?

Jag vet, jag suuuger på att blogga. Thats life. Har så mycket i skolan nu.. (eller inte). Men ibland känner jag helt inte för det. Hela helgn har gått ialla fall. Fredagen vad bara mys & väla och sen på lördagen stack jag natha, olivers mamma och olivers lillebror och min gudmor till ullared :)  Handlade itne så mycket försöker ju spara mina pengar så jag ska kuna shoppa loss i stockholm ;)! hehe. Men köpte ett nit skärp där för 40 spänn, what liksom? Sen köpte jag också saker till min scrapbook, lite annat också. Men är ganska nöjd när jag skriver att jag bara handla för 400 :) gött!

I söndags gjorde jag ingeting, var bara hemma och städa och greja lite. Måndags hände inte så mycket, eller jo åkte till helsingbor med laura och leta efter jacka men hittade ingen :( Hittade ett par mocka vantar :) nöjd! 

Så under dena helgen har jag gjort av med 700 kr inte så farligt, behöver ju vantar och andra grejer liksom.
I går var jag med min älskling, vi åt macdonalts, mumsigt. Men från och med NU ska jag inte lägga pengar på mat, så onödigt det finns ju alltid mat hemma liksom? Jag har inte skrivit att jag har godis löfte med mamma va? får 300 kr om jag håller det till julafton :D woho. Emma har också det, brukar dock vara jag som bryter det, suck.

Nej nu ska jag snart in till stan med natha, får se vad vi hitta på ska möta henna där. Skulle ju inte lägga pengar på mat, hur gör man då om man ska fika? Räknas en kaffe för 15 kr? i don´t think so. Så nu ska jag försöka fåtag på natha! PUSIIILUUSSISS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0