pälsmösa var det

Hej på er.
Förlåt för dålig uppdradering :( Men idag var jag bara i skolan ett kort tag och redovisade. Sen åkte jag ner till stan, kollade hur mycket pengar jag hade på mitt kort, köpte TRESemmé shampo och balsam. Passa även på att sola en 20- minutare ;) Och så klart köpte jag en pälsmössa på lindex, (alla andra har ju det liksom. Köper inte alls det för jag själv tycker det är fint!)

Efter det åkte jag hem till Oliver, eller ja han hämtade mig i asmundtorp. Åkte ner till asmundtorp igen senare för att kolla på någon match, träffade min bella fis där :) Sen hyrde jag och Oliver Johan Falk skit bra film! Ni som tycker om Beck & Walander kommer älska denna säger jag bara! Sen körde Oliver mig hem, och ja det är väl allt för idag.

Imorgon ska jag upp tidigt är ju ambassadör, så imorgon är västervång skolan vårt offer, ska försöka locka deras stackars 9or till att välja handel. Uh får se hur det går. Puss på er

 


me & pälsmössan , dock en aning photoshopad ;)

ser ni? TRESemmé flaskorna är jätte stora och inehåller två gånger så mycket som den adnra lilla brevid. Dem kostar 90 :- på city gross och delar man då det på två blir det ju 45 :- (se hon kan!) Och det är ju vad en vanlig shampo flaska kostar. Asså man får balsam på köpet, toppen! Sa ju att jag skulle bli ekonomisk! Inte jag som betalar dem men endå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0