skidresa ?

God kväll.
Nu är jag hemma , wiho va hos min älskling innan och han vill ha med mig att åka skidor. Liksom jag? jag kan fan inte ens åka pulka, enda gången jag har åkt skidor var föra gången när vi var på vallåsen med skolan. Men det gick ju sådär.

Ljög om min vikt och grejor så skidorna åkte inte av när jag trilla. Fastnade mitt i backen och kunde inte komma ner eller upp.. hahaha som jag skrattar när jag tänker på det. Åkte sån jävla knapplift och min ena skida åkte och sidan och eftersom jag ljög om min vikt så åkte inte skidorna av, herrejävla gud alltså. Sen åkte jag den STORA liften upp helt själv och dom jävla backarna blev bara större och större. Viste inte att man skulle dra ner en sån järn grej. Kommer ihåg att jag tänkte att deta är ju skitfarligt man kan ju trilla ner hur lätt som helst. Ja massa annat ialla fall.

Men har ni tips om skidresor efter vecka 45 så är det bara att skriva en komentar :)
pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0