spökmys med girlsen

Blev ju spökafton innan idag med isabella. Träffade emilia och kajsa och vi gick genast till tycho fullt på maddes ju Attans , ingen kladdkaka där inte för mig och bella hehe. Satt där med filtar och te satt där och kollade på alla häxor& spöken som gick förbi. Lotten kom ett tag och sa hej Bea var också där och heja. Men jag hade jätte trevligt. Lika viktigt som det är med ens släktingar är det med ens vänner. Speciellt när man har pojkvänn där glöms oftast tjejerna bort tur att vi med pojkvän kan umgås ;) haha!
Kan ju också skriva att jag gick ner till asmundtorp SJÄLV HELT JÄVLA KOLSVART!.

Så här rädd var jag.


söta spöken. Issa blev lite rädd naww


min fina bella och jag men min allvariga blick. ser jag itne farlig ut!


mina kära alkolist vänner. Älskar er ! HAHAHAH

Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Söt du är i mössan!

2009-10-30 @ 01:08:05
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: Emilia

Du var verkligen tvungen till att lägga in den bilden ;) åe inte allt för snygg ! Såg att du var i örja i fredags , jag var också där :( såg dock inte dig , vi gick vidare sen, lite tråkigt ! Hoppas du får det bra i Stockholm och ta det lugnt nu gumman. Hörs när du kommer hem ! Love Love

2009-11-01 @ 13:18:06
Postat av: emelie

Sv: jag gillar när du ser ut så emilia :D Tack jag ska ha skit kul i stockholm men du vet väl att jag kommer hem dan innan din fesst?

2009-11-01 @ 14:35:50
URL: http://youarenotme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0