utvecklingssamtal .. da da da da

Ja jag hade ju det igår , utvecklingssamtal alltså. Och ja? så sjukt grym jag är alltså.. menar jag fick bäst i klassen på nationela i matematik woho i am så grym! Nej jag skoja ingen i min klass är så bra endå så inte så konstigt att jag är bäst, men man kan ju få skryta eller hur?

Som det ser nu kan jag klicka hem skorna från nelly och jaaaa jag behöver dem inget sånt snack nu om jag har tusen elva par skor! Jag behöver dem bara helt enkelt. Jag sitter hemma hos min pojkvän nu och han är iväg och gör något annat. Suck tror jag ska sova lite till, yes får nog bli så tiden går ju mycket snabbare när man sover!

Woho, nu är det bara 12 dagar kvar tills jag åker till stockholm.
Jag längtar!


så söta vi är, jag är en vanpyr för vist ser jag läskig ut?
och oliver är en grizzlybjörn! jag tror grizzlybjörnar ser ut så när dem är glada!


Kommentarer
Postat av: Minaya

Kikar in och säger hej.. Hoppas du har en mysig kväll. //Minaya

2009-10-21 @ 20:35:48
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0