väla och mc donalts

(inlägg från blogspot)

Efter en skön och lång dusch åkte jag och min älskling till väla som jag skrev innan.
Vi gick runt där och myste, Oliver köpte lite olika grejer och jag följde med och sa att allt va snyggt! För allt sitter ju snyggt på honom, så orättivst!

Han ska ha s i allt och precis ALLT sitter snyggt på honom. Men vad får jag ha? typ XXXXXL haha och jag ser typ ut som en köttbulle! Hjälpe ju inte att vi åt mc donalts sen.. puuh dem har ju en ny meny för er som inte viste det stora menyn eller något heter det. Rekomenderar er att inte äta det om ni inte vill bli propp mätta. Men vill ni bli propp mätta så varsågod att ät..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0