börjat skriva mat inlägg

Hej allihopa =)

Nu har jag börjat skriva mat inlägg för att jag ska ha koll på vad jag äter, bra va? Jag menar måste ju gå ner LIIIIIIIIIIIte hehe. Vad tycker ni om det?

Men annars idag har jag varit i skolan, visade sig att vi började som vanligt kl 10 men lärarna hade itne lagt in det på schemat? what the f*ck? Efter skolan stack jag till nattis, skit längesen vi hittade på något. Stack ner till maddes och fika , blev en kopp kaffe kaloriksnåt och itne dyrt perfekt ju! Satt där och snacka skit i en och en halv timme, så himmla mysigt.

Vid 6 tog jag bussen hem och sen åkte jag direkt iväg till familia med mamma, linda, julia, emma, kevin och mattheo. Och ja alla fick plats i en bil haha. Jag emma och co gick runt i affärer när mamma och linda handlade till sin tjejmiddag. Dom liksom härmar mig :O moget? jaja dom vill vara som mig :D hihi!
Nej faktiskt dom som bestämde sin tjejmiddag först.

Yes. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0