det går bra nu..

Hej :) sorry för dålig uppdratering idag!
Varit i skolan idag slutade vid halv två men jag och isabella satt kvar och lästa lite exta. Sen tog vi bussen ner till stan och tarra Sara lite som praktiserar på Lindex. Hon bad oss gå in på Kaphal och hålla på med hennes kompis. Sagt och gjort, vi gick inte där och fråga henns kompis om dem sålde mamma kläder eftersom isabella var i 6 veckan. Hon kollade dock lite konstigt på oss, hehe!

Sen mötte vi upp Natha på maddes och satt och fika ett bra tag :) alltid mysigt att sitta och snacka en massa skit! Det jag är bäst på ju! ;) Efter det gick jag in om Rio (pizzeria) och fråga när jag skulle jobba. Ska jobba redan imorgon blir säkert hur bra som helst! Iaf jag och bella tog bussen hem och jag körde min kära moppe hem till pappa som bor i skogenen bit utanför asmundtorp. Precis när jag har kommit fram ringer Emilia och frågar om dem kan komma och kolla på jackorna som jag la ut i bloppisen så det var bara att köra tillbaka till asmundtorp och mamma där jackorna va. Men det gick bra och dem fick med sig 3 jackor hem? tror jag det var.

Nu är jag äntligen hemma och tänker inte göra ett skit till! Ska ta min bok som snart är utläst sätta mig i sofan och inte röra mig en millimeter! Eller jo jag ska ringa Oliver sen efter han träning :) men inget mer!! Kanske gå till kylen och kolla om där finns något ätbart, mums.

Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0