helg uppdratering!

hejsan hoppasan!
Inte mycket bloggande i helgen? usch

Fredag: Började med skola. Skrev ett tal som jag inte fick framföra för det var för rasistikst? Så jag skrev ett annat, jag kommer lägga upp talet här i bloggen så får ni säga vad ni tycker om det! Sen åkte jag hem och träffade Oliver i asmundtorp. Vi passade Lovisa hela dagen eftersom mamma var i stockholm och stefan jobba. Jag tvinga även Oliver att hyra Kenny starfighter, hehe. Sen åkte vi hem till Oliver på kvällen och va där.

Lördag: Vaknade hos Oliver, åkte hem. Hjälpte mamma med att välja kläder, vika tvätt, byta säng grejor. Sen stack jag Emma och Lovisa och kollade fotboll. Sen hem igen, fick pms-damp på allt i omvärlden. Fixade partiiipinglornas hår och sen hämta Oliver mig. Vi hyrde film igen, wallander - skulden. Skit bra!

 


Kommentarer
Postat av: sanna

Lägg upp talet :D

2009-09-27 @ 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0