jag svävar på rosa moln!

ÅH jag är så glad :D allt går så himmla bra för mig just nu!
Har världens bästa pojkvän, världens bästa vänner och en helt underbar familj. Jag har trodligtvis fått jobb kanske till och med 2. Jag ska göra min APU på ett helt fantastiskt ställe ( om allt går som det ska). Jag har fått en lön som jag inte viste om. Kan det bli bättre? Det går bra i skolan , åh allt är så bra. Planerar en tripp till gbg med vänner! I am so happy!


jag isabella och tilda på valborg =)


jag och isabella i 9an , skitlängesen. Men äkta vänskap iaf

jag , emma,mamma och tovatt i stockholm när vi kollade på melodifestivalen


Det finns faktiskt ingen nyarebild på mig och pappa som jag hittar hih

Min älskade farmor! gammal bild


Jag och laura i dk på skolavslutningen =)

jag och oliver på midsommar


vet inte egentligen det var iaf efter vi hade varit i dk
jag och natha dansar på karnevalen =) hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0