mååååndag behöver jag skriva något mer?

Hej alla glada, måndag idag!

Idag började dagen med att jag inte ville vakna, tio minuter till..
Kom upp fixade och grejade bella tappa en tand imosre när jag och mamma åt frukost. Fräscht?
Tog bussen 20 över sju. Hittade min Camilla Läckberg bok! yes. Väntade på laura innan retoriken.
Träffade Malin kramade henne för att hon har kommit hem från kreta. Fick ett jättefint armband av henne, mutch love to her!!

Laura berättade att vi inte började förens nio. Köpte kaffe, satt och snacka skit.
Började retoriken, läste Martin Luther Kings tal. Skrev ett eget tal (som jag kommer lägga upp i bloggen sen)
Slutade efter en halvtimme. Satt och snacka med Laura & isabella om en viss resa ;)
Ni får veta mer sen.

Nu har vi karaktärsämnen. Sen är det lunch. Sen träning med isabella. Sen ska vi kolla på Olivers match i häljarp.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0