min lillasyster på konfa läger?

Ja det är helt sjukt , jag kommer ihåg när jag var på konfa läger så sjukt kul vi hade det då haha! Kanske inte dom snyggaste killarna med oss men kul som fan hade vi! tänk att det alltså är TRE år sen jag va där? känns kanske som i somras , ja eller något.. Och nu är min lilla bebis syster där. Ja det är bara att hoppas att hon itne super sig full .. DA DA haha en liten frågel viska i mitt öra att några pojkar skull fixa lite dricka ;)  hehe

Men jag tror emma sköter sig, absolut!
JAJA , det blir ett rikt år för emma nästa år har hon kommit fram till. Konfa, moppe och ändå alla andra grejer som jul och födelsedagar!

Men jag hoppas hon har kul.
Puss på henne!

 


Kommentarer
Postat av: emma.

haha, jadu kääära syster.

inse att jag också e stor nu ;) haha.

puss på dig med & jag älskar dig.

2009-09-20 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0