trött..

hejsan alles.

glömde skriva igår att vi fick strömavbrott hos pappa precis när matchen mellan ungern och sverige skulle börja. Så klockrent! heheh , blev massa kort spel , tog i och för sig ett tag innan pappa lärde sig skitgubbe men det funka. Sen spelade vi poker och gissa vem som vann i slutet mott sin kära pojkvän? mohaha.  Men mysigt att sitta bland massa tända ljus och snacka spela och äta chips. Synd om emma  och pappa när jag och oliver körde hem till honom och lämnade de andra i mörkret, not nice.

Nu idag vaknade jag hos oliver , sen hämtade mamma mig och så körde vi och kollade på emmas match som dom van med 4-0 goood. Innan mamma hämtade mig sa jag att hon skulle ta med stövlar och vinter jacka, dum man är som tror att det är vinter bara för att det har varit kalt i en dag ... suck.

Men nu är det varmt igen , eller varmare iaf. Varmvädret ska ju vara på väg nu läste jag i nån tidning.

What to do, imorgon är det retorik och vi sak väl hålla tal igen, så god natt alles.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0