var är min solbränna ???

suck vad vit jag är. Har inte varit i närheten av ett solarium på flera veckor. Asså hade man lagt mig på ett vit lakan hade det varit svårt att hitta mig kan ni tänka er hur otrloigt vit jag är?? hahahahahhaha kass jag är. Nej men ingen som vill ge mig en vecka utomlands i vad ska vi säga present? inte nähä. tydligen vill alla att jag ska vara vit som en ipren, blärk.

En annan sak! idag har jag faktiskt mitt hår nersläppt, jadå! typ första gången på flera år. Jag vet inte men jag tycker det känns ombekvämt om jag inte har håret uppsatt, mitt hår är så himla tunt och riskigt urk! Kommer ihåg när jag var lite och hade långt hår och tjockt som bara den, men då ville jag har tunt och kort?! vad är fel på mig liksom?

Okej , nu ska jag sluta klaga på mig själv och gå och skaffa mig ett liv.
PUSSISSSAR


(den grejen som växan hänger i på bilden hitter jag inte iheller, suck kommer ihåg att jag gömde den någon stanns för att jag inte skulle bli av med de. Så typsikt mig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0